S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Kontakty

B4U TRADE, s.r.o.
Krištáľová 4/A, 851 10 Bratislava
tel: +421 905 888871
info@mandarinka.sk

Úvod » PARFÉMY - TOTÁLNY VÝPREDAJ » Cacharel Pour Homme Toaletná voda 100ml


        

Cacharel Pour Homme Toaletná voda 100ml

Cacharel Pour Homme Toaletná voda 100ml

SKLADOM

 

zľava 40%

Ponáhľajte sa! Zľava končí za:
Číslo produktu: 5317
Výrobca: Cacharel
Cena pred zľavou 60,00 €
Cena dnes bez DPH : 30,00 €
Cena dnes s DPH (20 %):
36,00 €

do košíka:
   

Popis

Cacharel Pour L´Homme pánska drevitá vôňa bola uvedená na trh v roku 1981. Desaťročia preverenia kvality stojí aj dnes ako obrúsený diamant na výslní a stále obľúbená medzi zákazníkmi. Svojim zložením a prenikavou vôňou je mierená na energických pánov, ktorí uprednostnia overenú kvalitu a s jemným nádychom drevín a vyváženou kompozíciou. Karafiát a konvalinka dodávajú elixíru šmrnc, ambra a vzácny bergamot šťavu, germánium a ylang energiu a svoju úlohu v podobe čerstvosti a sviežosti treba pripísať prítomnému citrónu.

    Zloženie:

    Hlava: germánium, karafiát, konvalinka
    Srdce: santalové drevo, céder, vetiver, ambra
    Základ: levanduľa, citrón, bergamot, ylang-ylang

    Cacharel Značku založil v roku 1962 Jean Bousquet v juhofrancúzskom Nimes. Už od malička bol Jean v kolotoči módy ako syn obchodníka so šijacími strojmi. Po zakončení štúdia na technickej univerzite sa vrátil do Paríža, kde položil základy svojho vlastného módneho domu. Zaujímavosťou je, že začiatky sa písali v podkroví príbytku v oblasti Marais. Alchýmia parfémov Cacharel spája moderné prvky s prvkami tradičnými. Prvé módne kolekcie značky Cacharel boli v znamení pestrých sukní, ktorým ostatní výrobcovia predpovedali rýchly pád. Stal sa ale presný opak a značka zožala obrovský úspech. V roku 1963 sa objavila prezentácia o značke na titulke módneho časopisu Elle vďaka predstaveniu na medzinárodnej úrovni novinku v podobe halenky z mačkaného látkového materiálu. Štýl značky je mladistvý, ženský, noblesný a farebný. Aj také sú parfémy od tohoto výrobcu, možno ich považovať za odvážne a originálne, naplnené harmóniou.

    Najpredávanejší

    Vytvorené systémom www.webareal.sk

    NGMyYjE